Veelgestelde vragen

Inklapbare content

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

Je pakketje wordt binnen 2-3 werkdagen verzonden. Wanneer je pakketje vertrekt, ontvang je van ons een verzendbevestiging.

Ik heb geen bevestigingmail ontvangen. Wat moet ik doen?

De mail kan perongeluk in je spambox of ongewenste mail terecht gekomen zijn. Controleer ook of je je e-mailadres correct hebt ingevuld. Mocht je geen mail hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Na de bevestigingsmail ontvang je een mail met de Track&Trace code. Door op de link te klikken, kan je zien waar je pakketje zich bevindt en wanneer de bezorger langskomt.

Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen met:

  • Bancontact (enkel Belgische klanten)
  • iDeal (enkel Nederlandse klanten)
  • PayPal
  • Visa/Mastercard

Waar kan ik een kortingscode invullen?

Heb je een kortingscode ontvangen, dan shop je zoals je altijd doet en bij de checkout is er een vakje voorzien waar je de code kan invullen. Deze wordt automatisch verrekend en je kan maar 1 kortingscode tegelijk gebruiken.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Heb je een verkeerd product ontvangen? Onze excuses! Stuurt een mailtje naar: info@babylou.be met je bestelnummer en een foto van het verkeerd geleverde product. Je ontvangt nadien zo snel mogelijk het juiste product.

Mijn bestelling dient als cadeau. Kan ik deze laten inpakken in cadeaupapier?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling met cadeaupapier te laten inpakken. Wist je dat je ook een Babylou cadeaubon kan geven.

Staat je vraag er niet bij? Wij helpen je graag verder.

Telefoon

Je kan ons telefonisch bereiken op het nummer: +32 (0) 456 18 96 83

Mail

Stuur een mail naar: info@babylou.be

Contactformulier

Je kan ons contactformulier invullen en wij beantwoorden zo snel mogelijk je vraag.